برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

آموزش آیلتس با جدیدترین روش

آموزش دوره آیلتس با جدیدترین روش
آموزش دوره آیلتس تخصصی
جدیدترین روش آموزش آیلتس در مرکز زبان نگار
آزمون آیلتس یکی از آزمون های بین المللی در سطح جهان برای اثبات مهارت های زبان انگلیسی است. این آزمون کاربردهای مختلفی دارد که افراد بر اساس اهداف و نیازهایی که دارند در این آزمون باید شرکت کنند. دپارتمان زبان انگلیسی زبان نگار با بیش از 20 سال سابقه فعالیت و با بهره گیری از اساتید مجرب و دانشگاهی هر ساله تعداد زیادی از متقاضیان این آزمون را در کوتاه ترین زمان و با کسب نمره دلخواه آموزش می دهد. این موسسه از جدیدترین متدها برای آموزش دوره آیلتس استفاده می کند و تا زمان رسیدن زبان آموز به نمره دلخواه همراه اوست. در آموزشگاه زبان نگار، دوره های IELTS به 2 بخشPre-IELTS (General English) و IELTS (Academic English) تقسیم میشوند.

آموزش دوره آیلتس

درباره آزمون IELTS

IELTS که برگرفته از سرواژگان (International English Language Testing System) به معنای نظام بین‌المللی ارزش‌یابی زبان انگلیسی است، یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی حال حاضر است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده است و از این نظر در مقابل تافل، آزمون آمریکایی قرار می‌گیرد. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.

نمره بندی این آزمون از 0 تا 9 سطح را شامل می‌شود که نمره قبولی برای آزمون وجود ندارد اما به طور معمول سطح 5 نمره متوسط و 6 به بالا خوب تلقی می‌شود. دانشگاه کمبریج، دانشگاه آکسفورد و دانشگاه هاروارد آیلتس باحداقل سطح 7 را می‌پذیرند.

آزمون آیلتس از 4 بخش شنیدار، خواندن، نوشتن و مکالمه تشکیل شده‌است. کل آزمون دارای دو گونه آکادمیک و عمومی است که گونه آکادمیک مشکل تر بوده و همین آزمون است که برای ورود به دانشگاه‌ها مورد نیاز می‌باشد.
قیمت: تماس بگیرید
نوع آگهی: خرید
نام پاسخگو: موسسه زبان های خارجی زبان نگار
تلفن: 02143942
موقعیت: تهران
آدرس: کارگر شمالی بعد از چهارراه نصرت نبش عبدی نژاد
نقشه:

موضوع: آموزش

نظرات نظرات تا اطلاع ثانوی غیر فعال است.