برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

درب ورودی آهنی ساده اما زیبا در مدل 017 پایون

این مدل ساده اما جذاب از درب فلزی پایون که صاحب طرحی به سبک مینیمالیستی است ، چشم هر بیننده ای را به خود جذب میکند. این نوع سبک معماری که به تازگی و در زندگی های مدرن طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است یکی از سبک های طراحی و معماری محبوب انبوه سازان و معماران ساختمانی است. این مدل ساده از درب ورودی آهنی در استفاده به عنوان ورودی اصلی ساختمان و یا درب آپارتمان و ... ، بسیار محبوب و پرفروش میباشد چرا که در عین زیبایی و سادگی ، از زیرسازی محکم و قوی برخوردار است.
ورق استفاده شده در این طرح، ورق فولادی ضد زنگ یکپارچه با قطر 3mm و 4mm می باشد. استفاده از شیشه سکوریت (نشکن) در ساختار درب های فلزی پایون، باعث شده زیبایی و مقاومت و ایمنی این محصولات چندین برابر شده و نیز تولید صفر تا صد انها در یک مجموعه، دلیل قیمت مناسب این محصولات گشته که به همین رو و با توجه به دارا بودن تمامی خصوصیات مثبت و مناسب جهت انتخاب یک درب ورودی، این محصول را به یک گزینه ی ایده آل و فوق العاده تبدیل کرده است.
پک کامل آماده تحویل به همراه دستگیره، قفل و سایر یراق آلات مورد نیاز، استفاده از رنگ کوره ای پودری (الکترو استاتیک) که باعث سازگاری این محصول با تمامی اقلیم های آب و هوایی گشته، وجود بیش از 60 نماینده گی فعال در سراسر کشور، امکان تولید محصولات در سایز و ابعاد سفارشی ، ارسال سریع از طریق باربری به هر نقطه از ایران، بسته بندی استاندارد و مقاوم در برابر ضربه، مشاوره رایگان پیش از خرید و .... همه و همه از خدمات مجموعه ی پایون می باشد.
قیمت: تماس بگیرید
نوع آگهی: فروش
نام پاسخگو: درب فلزی پایون
موسسه / شرکت: آذر فلز پایون
تلفن: 02174013
موبایل: 09129560307
موقعیت: تهران
آدرس: تهران، بزرگراه رسالت، بعد از سید خندان، 50 متر مانده به حسن بنا جنوبی، پلاک 1114، درب فلزی پایون
ارسال پیام به تلگرام: https://t.me/metaldoorart
نقشه:

موضوع: صنعت

نظرات نظرات تا اطلاع ثانوی غیر فعال است.