برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

درب ورودی مخصوص اماکن مذهبی با طرح گره چینی در مدل 038

در طرح مدل 038 از درب فلزی ورودی از گره چینی الهام گرفته شده اما در کنار آن از اشکال هندسی نیز استفاده شده که باعث ایجاد ظاهری متفاوت و جذابیت برای عموم مردم و همچنین برای انبوه سازان ساختمان و معماران ساختمانی گشته است. این طرح اصیل بیشتر برای استفاده در ورودی های اماکن مذهبی و یا حفاظ های مسجد و گیت های ورودی و پارتیشن های جدا کننده صفوف نمازگذاران در نماز جماعت کاربرد فراوانی دارد.
استفاده از شیشه سکوریت (نشکن) در ساختار درب های فلزی پایون، باعث شده زیبایی و مقاومت و ایمنی این محصولات چندین برابر شده و نیز تولید صفر تا صد انها در یک مجموعه، دلیل قیمت مناسب این محصولات گشته که به همین رو و با توجه به دارا بودن تمامی خصوصیات مثبت و مناسب جهت انتخاب یک درب ورودی، این محصول را به یک گزینه ی ایده آل و فوق العاده تبدیل کرده است.
پک کامل آماده تحویل به همراه دستگیره، قفل و سایر یراق آلات مورد نیاز، استفاده از رنگ کوره ای پودری (الکترو استاتیک) که باعث سازگاری این محصول با تمامی اقلیم های آب و هوایی گشته، وجود بیش از 60 نماینده گی فعال در سراسر کشور، امکان تولید محصولات در سایز و ابعاد سفارشی ، قفل، دستگیره و ... ، ارسال سریع از طریق باربری به هر نقطه از ایران، بسته بندی استاندارد و مقاوم در برابر ضربه، مشاوره رایگان پیش از خرید و .... همه و همه از خدمات مجموعه ی پایون می باشد
قیمت: تماس بگیرید
نوع آگهی: فروش
نام پاسخگو: درب فلزی پایون
موسسه / شرکت: آذر فلز پایون
تلفن: 02174013
موبایل: 09129560307
موقعیت: تهران
آدرس: تهران، بزرگراه رسالت، بعد از سید خندان، 50 متر مانده به حسن بنا جنوبی، پلاک 1114، درب فلزی پایون
ارسال پیام به تلگرام: https://t.me/metaldoorart
نقشه:

موضوع: خدمات

نظرات نظرات تا اطلاع ثانوی غیر فعال است.