برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

پخش پیرهادی

پخش پیرهادی
مرکز پخش پیرهادی با تولید و پخش عمده و فروش عمده انواع لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه و لوازم برقی و گازی و انواع محصولات کادویی .
تهیه و تولید و پخش انواع قابلمه و تابه و سماور و کتری و قوی و بند رخت و پایه قابلمه . انواع ظروف تفلون و ظروف گرانیت و ظروف چدن و ظروف فورج . انواع لوازم گازی و برقی و زغالی و نفتی . انواع لوازم پیوتری و آنتیک و طلایی



محصولات پخت و پز


محصولات پخت و پز شامل : لوازم پخت و پز شامل انواع سرویس قابلمه و سرویس تابه و قابلمه تک سایز و تابه تک سایز و تابه رژیمی و کیک پز . انواع ظروف گرانیتی و چدن و فورج و تفلون و سرامیکی . انواع سرویس تک سایز و سه ۳ پارچه و چهار ۴ پارچه . سرویس ۵ پنج پارچه و ۶ شش پارچه و ۷ هفت پارچه و ۸ هشت پارچه . سرویس ۹ نه پارچه و ۱۰ ده پارچه و ۱۱ یازده پارچه و ۱۲ دوازده پارچه و ۱۳ سیزده پارچه و ۱۴ چهارده پارچه .سرویس ۱۵ پانزده پارچه و ۱۶ شانزده پارچه و ۱۷ هفده پارچه و ۱۸ هجده پارچه و ۱۹ نوزده پارچه . سرویس ۲۰ بیست پارچه و ۲۱ بیست و یک پارچه و ۲۲ بیست و دو پارچه و ۲۳ بیست و سه پارچه و ۲۴ بیست و چهار پارچه و ۲۵ بیست و پنج پارچه .سرویس ۲۶ بیست و شش پارچه و ۲۷ بیست و هفت پارچه و ۲۸ بیست و هشت پارچه و ۲۹ بیست و نه دارچه و ۳۰ سی پارچه و بالاتر .

پخش پیرهادی



لوازم برق و گازی و..


لوازم برق و گازی و… شامل

انواع لوازم گازی و نفتی و زغالی و گاز سوز و نفت سوز و برقی . انواع بخاری و کولر و کولر آبی و اجاق و توستر و ماکروویو و فر . انواع آبمیوه گیری و چرخ گوشت و مخلوط کن و آسیاب و خرد کن و اطو و اطو پرس . انواع چای ساز و قهوه جوش و قهوه ساز و کافی میکر و سماور برقی . انواع سبزی خرد کن و کره گیر و یک دو سه ۱۲۳ و …

انواع محصولات پیوتر و آنتیک و طلایی و مسی و نقره ای و کروم و سفید و صورتی و بنفش و سربی . شامل انواع شکلات خوری و میوه خوری و شیرینی خوری و آجیل خوری و بیسکوییت خوری و اردو خوری و کاپ کیک و کندی و پاسماوری و بانکه . انواع سینی دور توری و کف آینه و کف سنگ و کف سرامیک و کف شیشه و گرد و مربع و مستطیل و بیضی . انواع سفله خوری و سالاد خوری و سوپ خوری و مرغ خوری و پلو خوری .



برند
انواع برند شامل :

ام جی اس ، تکنو ، سوپرلایف ، عروس تفلون ، تفلون‌جنوب ، وی آی پی ، سحر ، اسکاپ ، میلان . کیژان ، اسبیکو شکوه ، ویستا ، سپاهان ، تورج ، خورشید ، بنیتا ، پارادایس ، رافیا ، ساج ، گابین . کیهان ، دی ام تی ، جانستون ، کاندید ، دالتون ، آی تاج ، اس پی اس ، فونتو ، کلاسس ، مرادی . القمه ، پارلمان ، آپارتمان ، ارمغان ، جانسون ، هانسون ، یونیک ، مهر ایران ، لاوان ، درنیکا ، هافنر . سینا ، جلوه ، شقایق ، شاهین ، عروس ، شیردل ، دسی لوکس ، احمد ، رضا ، هدیه ، کوشا

کارا ، کارال ، پاراب ، کویر ، تابان ، زرفام ، تک جام ، فردیس ، تفال ، تیفال ، فروچ ، کوشا ، دلونگی . اس جی ، جی اس اف ، الرعد ، گل عروس ، نوبل ، پیرهادی ، دهکده ، ساعد ، برالین ، سان لوکس ، بوش ، سیلور .MGS , Tecno , Sper Life , Aroos Teflon , teflon jonoob , VIP , Sahar , S.cup , Milan , Kijan . Sbico , Shokooh , Vista , Sepahan , toranj , Khorshid , Benita , Paradaise , Rafia , SAJ . Gabi Yen , Keyhan , DMT , Janeston , Kandid , Dalton , Ay Taj , SPS , Fonto , Clasess . moradi , Alghameh , parleman , Aparteman , Armaghan , Janson , Hanson , uinque , Mehr Iran . Lavan , Dornika , Hofner , Sina , lox , Ahmad , Reza , Hadiyeh , koosha , Kara , Karal . Parab , Kavir , Taban , Zarfam , Tak jam , Fardis , Tefal , Teefal , forj , delonghi , SG , S.G . GSF , Alraad , gol aroos , Nobel , Pirhadi , Dehkadeh , Saed , beralin , San lux , bocsh , Silver .

امرسان و اکس ویژن و امپریال و آوکس و گرند و اوژن و ساینا و فیلمور و آدنیس و بیوتی و یخسان و مروارید سوز و سوپرانو و . Emersun , X.Vision , Emperial , Awox , Ozhen , sayna , Filmor , beauty , Yakhsaun , .

دیانا و فانوس و کانی استار و سیلورین و هخامنش و خاتم

Diyana , Fanous , silvorin , khatam



پشتیبانی مرکز پخش پیرهادی


مجموعه تولید و پخش پیرهادی پشتیبانی کاملی از محصولات ارائه شده خود برای مشتریان دارد. و با تهیه طیف وسیعی از محصولات در دسته بندی های مختلف تلاش دارد تمام نیاز های شما فروشندگان عزیز را بر طرف نماید .

انواع محصولات پخت و پز . انواع محصولات خانگی و آشپزخانه و انواع محصولات پیوتری و آنتیک و طلایی . در مدل ها و برند ها و رنگ های مختلف .
این مجموعه با سی سال سابقه در پخش عمده می تواند شما را همراهی کند .

هزاران محصول در دسته بندی های مختلف که به راحتی می توانید از طرق منو های مختلف و یا صفحه اصلی سایت و یا فیلتر کردن در موارد مورد نظرتان آن ها را به راحتی پیدا کنید و به راحتی استعلام قیمت بگیرید .

شما خریداران گرامی می توانید از طریق واتس آپ استعلام قیمت ها را به راحتی بگیرید . به این منظور میتوانید به دو روش اقدام کنید . روش اول در برگه خور محصول گزینه واتس اپ را انتخاب کنید و محصول به صورت اتوماتیک برای ما ارسال می شود . در روش دوم محصولات را به سبد خرید اضافه کنید و در انتها یک جا برای ما ارسال کنید ( از طریق واتس اپ ) و به راحتی استعلام قیمت بگیرید .

همچنین به راحتی میتوانید از طریق لینک های درج شده در پایین سایت و یا از طریق تلگرام و یا اینستاگرام محصولات را در فضای مجازی مشاهده و ما را دنبال کنید .

دیدن محصولات در تلگرام

لوازم خرد آشپزخانه

شهر پیوتر

اینستاگرام

لوازم خرد آشپزخانه

لوازم برقی

شهر پیوتر

چینی و…



www.pirhadicenter.ir
قیمت: تماس بگیرید
نوع آگهی: فروش
نام پاسخگو: فرهاد تقوی
موسسه / شرکت: پخش پیرهادی
تلفن: 09128467613
موبایل: 09128467613
موقعیت: تهران
آدرس: میدان شوش ، خیابان شهرداری ، کوچه 23 ( جعفریان ) پلاک 20
نقشه:

موضوع: لوازم

نظرات نظرات تا اطلاع ثانوی غیر فعال است.