برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کتاب کاملترین مرجع آموزشی و کاربردی MATLAB

130,500 تومان145,000 تومان (-10%)


محصول حاضر کتاب کاملترین مرجع آموزشی و کاربردی MATLAB مولفان علمداری است که توسط انتشارت نگارنده دانش منتشر شده و توسط مارکت پِلیس سازه پلاس برای فروش پستی ارائه شده است.

پیشگفتار
با توجه به کاربرد گسترده نرم افزار MATLAB در رشـته هـای مهندسـی، احتیـاج بـه کتـابی کامـل و کاربردی از توابع و دستورات فراوان این نرمافزار احساس میشد. از طرفـی دانـشجویان نیـاز بـه کتـابی داشتند که بتوانند بهکمک آن نحوه پیادهسازی چند پروژه کاربردی را مشاهده کنند، بنابراین بـا توجـه به درخواستهای فراوان دانشجویانم در کلاسهای آموزش این نرمافزار، تصمیم گرفتم مشغول نگـارش کتابی با عنوان کاملترین مرجع کاربردی و آموزشی MATLAB شوم. این امر در پاییز 1388 انجام شد و این کتاب تا به امروز به چاپ سوم رسیده است . با این وجود، با توجه به گستردگی زیاد این نرم افـزار، نیاز به کتابی جداگانه در زمینه شبیهسازی به کمک SIMULINK احساس میشـد کـه بتوانـد اصـول شبیه سازی از مقدماتی تا پیشرفته به همراه تمامی بلوکهای موجود در این بسته نرم افزاری را توضـیح دهد، بنابرای سعی شد بهکمک همکار توانمندم، سرکار خانم مهنـدس رابعـه کریمـی کتـابی بـا عنـوان SIMULINK برای مهندسین نوشته شود. این کتاب نیز در فروردین 1390 بـه چـاپ رسـید و اکنـون
چاپ دوم آن در اختیار علاقمندان است.
از آنجایی که امروزه استفاده از روش های هوش مصنوعی و محاسبات نرم در بسیاری از رشـته هـا رخنـه کرده و محققان علوم مختلف در تحقیقات خود همواره در پی روش های کارآمد در راستای بهبود سطح و بقای زندگی بشر هستند، و با توجه به فیدبکهایی که از دانشجویان سراسـر کـشور دریافـت کـردیم، تصمیم بر آن شد که روی پنج موضوع کاربردی بهروز و مورد استفاده دانشجویان کار شود. بنـابراین بـا تلاش ناشر در هر یک از این زمینه های کاربردی، تیمی از متخصـصان کـه همگـی از فـارغ التحـصیلان دانشگاه های مطرح کشور هستند، تشکیل شد. همانطور که گفته شد، در این کتاب سعی شده است تئوری و عمل در هم آمیخته شوند، در این راسـتا این اثر در پنج فصل کاملاً مستقل سازمادهی شده است. در فصل اول یکی از موضوعات بـهروز بـه نـام شبکه های عصبی مورد بررسی قرار گرفته است. در این فصل ساختار کلی شبکه های عـصبی، قـوانین و الگوریتم های یادگیری، پیاده سازی قوانین و ساختار آن در MATLAB ، خاصیت طبقه بندی و انجمنـی شبکه های عصبی و بررسی انواع شبکه ها به همراه مثال، نمایش گرافیکی شبکه های عصبی و در انتهای این فصل هفت پروژه کاربردی گنجانده شده است. در فصل دوم به موضوع پردازش تصویر پرداختهایـم.
در این فصل نیز در ابتدا به مفاهیم پردازش تصویر پرداخته شده و در قالب شش پروژه کامل سعی شده است تا تمامی موضوعات پردازش تصویر گنجانده شود. با نگاه اجمالی به هر از یـک از موضـوعات ایـن فصل، این حقیقت کاملاً مشهود است. در فصل سوم این کتاب به موضوع جذاب منطق فازی پرداختـه – ایم. در این فصل نیز سعی شده است تا خواننده با مفاهیم پایه مجموعه هـا، منطـق فـازی و روشهـای و استدلال فازی از دیدگاه ریاضی و تئوریک آشنا شده و بتواند از جعبه ابـزار نـرمافـزار MATLAB بـرای پیادهسازی سیستمهای فازی استفاده کند. در فصل چهارم کتاب به موضوع الگوریتم ژنتیـک پرداختـه شده است.
قیمت: تماس بگیرید
نوع آگهی: فروش
نام پاسخگو: رها
موبایل: 09146950113
موضوع: آموزش

نظرات نظرات تا اطلاع ثانوی غیر فعال است.