برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کتاب کامل ترین مرجع آموزشی و کاربردی SOLIDWORK

خرید کتاب کامل ترین مرجع آموزشی و کاربردی SOLIDWORK
کتاب کامل ترین مرجع آموزشی و کاربردی SOLIDWORKS
108,000 تومان120,000 تومان (-10%)

فروشنده :
نگارنده دانش
وضعیت:
موجود

محصول حاضر کتاب کامل ترین مرجع آموزشی و کاربردی SOLIDWORKS مولفان: علمداری، اسلامی، آقاکثیری است. که توسط انتشارت نگارنده دانش منتشر شده و توسط مارکت پِلیس سازه پلاس برای فروش پستی ارائه شده است.

کتاب کامل ترین مرجع آموزشی و کاربردی SOLIDWORKS | علمداری، اسلامی، آقاکثیری
پیشگفتار
نرم افزار SolidWorks یکی از قویترین نرمافزارها در زمینه طراحی و مـدلسـازی قطعـات صـنعتی بـه کمـک کامپیوتر میباشد. قدرت مدلسازی قطعات پیچیده صنعتی، قابلیت ویرایش آسان قطعات و مونتاژ مجموعـه هـای بزرگ و پیچیده و همچنین ایجاد قطعات پیچیده به روش جوشکاری، خمکاری، و بسیاری از مشخصههـای دیگـر این نرم افزار، سبب شده است که نرمافزار SolidWorks بهعنوان یکی از برترین نرمافزاهای مدلسازی در زمینـه طراحی شناخته شود؛ بهگونهای که با گذشت چند سال، اکنون نرمافزار SolidWorks در اکثر مراکز صنعتی بسیار مورد استفاده قرار گرفته و باعث افزایش کیفیت تولید قطعات و دستگاهها و کاهش زمان تولید شده است.
در این کتاب سعی شده است با حل گامبهگام موارد متنوعی از مدلهای صنعتی ساده تا پیچیده، بـه آمـوزش کاربردی دستورات و چگونگی ترکیب آنها برای خلق مدلها در هر فصل پرداخته شود. مؤلفین سعی نمودهانـد بـا بهره گیری از منابع موجود و تجربیات حاصل از تدریس در دانشگاه هـای معتبـر کـشور، مراکـز صـنعتی، و انجـام پروژه ها در بیان روان مطالب همت گمارند. همچنین در لابهلای فصلهای کتـاب تمرینـات متنـوعی ارائـه شـده است که پیشنهاد میشود دانشجویان، خود به انجام این تمرینات مبادرت ورزند.
مطالب کتاب حاضـر در سـیزده فـصل ارائـه شـده اسـت. در فـصل اول، مفـاهیم و اصـول اولیـ ه نـرمافـزار SolidWorks ،شیوه ترسیم طرح دوبعدی، و مدلسازی سهبعدی قطعات از ساده تـا پیچیـده همـراه بـا توضـیح هر یک از دستورات نرمافزار بیان میشود. در فصل دوم، طراحی و مونتاژ مجموعههای قطعـات، و در فـصلهـای سوم و چهارم به ترتیب فرمولنویسی، جداول طراحی، و نحوه پیکربندی قطعات و طراحی مکانیزمها توضـیح داده میشود. در ادامه در فصلهای پنجم و ششم بهترتیب دو ماژول FeatureWorks و PhotoWorks بیان میشود.
در فصول هفتم تا دهم بهترتیب ورقکاری و خمکاری، طراحی سطوح غیرمسطح، طراحی سازههای جوشـکاری و طراحی قالبهای صنعتی بهطور کامل با مثالهای متعدد توضیح داده میشوند. در فصل یـازدهم تحلیـل قطعـات تحت قیدها و بارهای مختلف در نرمافزار COSMOSWorks مورد بررسی قرار میگیرد. در فصل دوازدهم تهیـه نقشه های اجرایی و مهندسی، تهیه نماهای مختلف از قطعات، تهیه نمای جزئـی، تلـرانسگـذاری و … بـه همـراه مثالهای گوناگون توضیح داده میشود و در انتها در فصل سیزدهم کتاب، به یکی دیگر از کاربردهـای نـرم افـزار SolidWorks در طراحی قطعات مشابه و تکراری با ابعاد مختلف با کمک Basic Visual پرداخته میشود.
در پایان امیدواریم کتاب حاضر، بتواند به هدف اصلی خود، که همانا کاربردی تر ساختن مفاهیم طراحی است، نائل آمده و مورد قبول جامعه مخاطب آن قرار بگیرد.

علی اکبر علمداری
دکتری مهندسی مکانیک ـ دینامیک، کنترل و مکاترونیک
دانشگاه ایالتی نیویورک ـ آمریکا
قیمت: تماس بگیرید
نوع آگهی: فروش
نام پاسخگو: رها
موبایل: 09146950113
موقعیت: ایلام
آدرس: ایلام
موضوع: آموزش

نظرات نظرات تا اطلاع ثانوی غیر فعال است.