برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

راهنما

1- ابتدا در سایت ثبت نام کرده و عضو شوید. شما به دو روش می توانید در سایت ثبت نام کنید:

اول: ثبت نام با تلفن همراه

در این روش شماره تلفن همراه خود را در فرم ثبت عضویت وارد کرده، سپس یک رمز عبور برای خود انتخاب کرده و آن را مجددا وارد نمایید و کد امنیتی (کپچای) مشاهده شده را وارد کرده و بر روی دکمه ثبت کلیک کنید تا پیام موفق بودن ثبت نام را مشاهده کنید.

سپس در زیر پیام بر روی کلید ورود کلیک کنید تا وارد عضویت خود شوید.

دوم: ثبت نام با نام کاربری

در این روش شما لازم است یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید. نام کاربری می تواند ترکیبی از حروف و اعداد انگلیسی باشد یا حتی شماره تلفن شما. سپس یک رمز عبور برای خود انتخاب کرده و آن را مجددا وارد نمایید. پست الکترونیک (ایمیل) خود را نیز وارد کرده و کد امنیتی (کپچای) مشاهده شده را وارد کرده و بر روی دکمه ثبت کلیک کنید. تا پیام تایید ثبت نام را مشاهده کنید.

سپس در زیر پیام بر روی کلید ورود کلیک کنید تا وارد عضویت خود شوید.

2- با استفاده از نام کاربری یا تلفن همراه و رمز عبور که قبلا ثبت نام کرده اید وارد سایت شوید.

3- بر روی گزینه ثبت آگهی رایگان کلیک کنید تا وارد بخش مربوطه شوید.

4- بر روی گزینه اضافه کردن کلیک کرده و مشخصات آگهی خود را پر کرده و بر روی دکمه ثبت کلیک کنید تا آگهی شما ثبت شود. پس از آن منتظر بمانید تا آگهی توسط مدیر تایید و منتشر گردد. در صورتی که آگهی شما مشکل یا نقصی داشته باشد پیام نقص هر آگهی برای شما نمایش داده می شود. بهتر است مدت زمانی پس از ثبت آگهی بر روی مشاهده لیست کلیک کرده و در لیست آگهی ها در صورتی که پیام نقص مدیر را مشاهده می کنید نسبت به رفع نقص اقدام کنید.

5- بر روی گزینه مشاهده لیست کلیک کنید تا لیست آگهی ها و مشخصات هر آگهی برای شما نمایش داده شود. در صورت نیاز می توانید با کلیک بر روی گزینه ویرایش، متن، تصویر و مشخصات هر آگهی را تغییر دهید. پس از ویرایش باید مجدد منتظر تایید مدیر باشید. همچنین با کلیک بر روی گزینه حذف می توانید آگهی را حذف کنید.

6- برای ستاره دار کردن آگهی و بیشتر دیده شدن آن بر روی گزینه پرداخت / تمدید آگهی ویژه کلیک کرده و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و هزینه مربوطه را پرداخت نمایید. پرداخت هزینه از طریق درگاه زرین پال و بانک پاسارگاد انجام می شود و برای پرداخت هزینه می توانید از کارت های عضو شبکه شتاب استفاده نمایید.

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات نظرات تا اطلاع ثانوی غیر فعال است.