برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

فروش ورق ام دی اف هایگلاس ، قیمت هایگلاس

کابینت و دکوراسیون داخلی زیبا با هایگلاس سیتک
نمایندگی رسمی و انحصاری عرضه روکش هایگلاس و فروش ورق ام دی اف هایگلاس سیتک Seetec در استانهای خراسان
مشخصات هایگلاس ؛
رویه ورق : ساخت و تولید هانووا کره جنوبی
مغز ورق : کاستامانو و چامسون ساخت ترکیه
تکنولوژی تولید تمام اتومات اروپایی است.
قیمت mdf هایگلاس با ضمانت سه ساله ی رنگ و روکش میباشد.

فروش ورق ام دی اف هایگلاس که جزو فرآورده های چوبی به حساب می آید. ام دی اف نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید میشود. ورق ام دی اف انواع مختلفی دارد از جمله: خام و هایگلاس و ....
عرضه روکش هایگلاس که هایگلاس یک نوع ورق با مغزی ورق mdf و با روکشی پلاستیکی از جنس پلکسی گلاس است. معمولا روکش های هایگلاس تنها از یک طرف با پلکسی گلاس پوشیده می شوند و سمت دیگر روکش با لایه های ارزانتر پوشش داده می شود. این لایه حالتی براق ، شفاف و زیبا به روکش هایگلاس میدهد. بنابراین دلیل براق بودن کابینت های هایگلاس ، به پوششی که پلکسی گلاس روی ورق های گلاس میگذارد برمیگردد. روکش های هایگلاس در قسمتی که لایه پلکسی گلاس دارد ضد آب به حساب می آید؛ اما از سوی دیگر ، مقاومت آن ها نسبت به آب بستگی به کیفیت روکش پشت ورق هایگلاس دارد. پس بهتر است برای ماندگاری کابینت و دکور ، لایه پشت ورق هم از جنس مرغوبی مانند ( ملامینه ) پوشش داده شود. این روکش ها به دلیل براقیت ، کاربردهای زیادی در ساخت و طراحی دکوراسیون داخلی مانند: کابینت ، دکور ، کمد دیواری و غیره پیدا کرده است.
روکش های هایگلاس دارای رنگبندی متنوع و طرح های بسیار زیاد میباشند که مدل های بسیار زیبا و مدرنی با این نوع ورق ها در کابینت سازی و دکوراسیون داخلی اجرا می شود و قیمت mdf هایگلاس نسبتا مناسب میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید با ما تماس بگیرید.
قیمت: تماس بگیرید
نوع آگهی: فروش
نام پاسخگو: محمود چمنی
موبایل: 09151025743
موضوع: خدمات

نظرات نظرات تا اطلاع ثانوی غیر فعال است.