برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

آموزش تکنیکال فارکس

درود بر شما
آموزش خصوصی و در صورت تمایل غیر حضوری فارکس و شیوه مبادلات مبتنی بر تحلیل تکنیکال .
با بیش از 15 سال فعالیت مستمر در معاملات فارکس .
صفر تا 100 کلمه اغراق آمیزی است که این روزها در مورد آموزشهایی بعضا همانند فارکس می بینیم و می شنویم . آموزش ما بر پایه دانش و میزان یادگیری هنرجو بوده و پرواضح است که رسیدن به موفقیت و پیشرفت آموزشی به شخص هنرجو بستگی خواهد داشت .
سعی بر این است آموزش پیوسته و در حضور استاد انجام گیرد ولی مطالعات مستمر و انجام تمرینات و تکالیف ارائه شده ، مهمترین رکن آن خواهد بود که در طول دوره یک ماهه طی 9 جلسه ارائه می گردد .
پرواضح است که پرداخت هزینه دوره میتواند التزام و تعهدی همراه با جدیت و تلاش برای اهمیت دادن به هدف یادگیری شما ایجاد نماید .
هزینه دوره 8 تا 10 میلیون تومان می باشد که نسبت به شرایط نیمی ابتدا و نیم دیگر ان در خلال دوره آموزشی اخذ میگردد .
موفقیت شما در کسب آگاهی و تجربه پیرامون بازارهای جهانی و فارکس آرزوی قلبی ماست . مطمئنا دهش و انتقال آموزش در هر عرصه ، می تواند دو فایده مهم داشته باشد .
نخست اینکه تکرار مکررات و گوناگونی افکار در انتقال تجارب و آموخته ها باعث گسترش و فراگیری موضوعات و مطالبی میگردد که شاید در گذشته به آن بی توجه بوده ایم و ممکن است باعث موفقیتهای آتی گردد .
و دوم اینکه انتقال دانش باعث جذب نیروهای کائنات در دنبال نمودن اهداف و آرزوهایمان خواهد شد،
متاسفانه هستند کسانی که تصور میکنند اساتیدی که در این عرصه مبادرت به آموزش فارکس می کنند واخوردگانی هستند که ضرر و زیان ناشی از ناکامی های معاملاتی خود را با آموزش فارکس جبران میکنند که اگر قضاوت عادلانه ای داشته باشیم ممکن است اینگونه باشد اما نمیتوان به همه و کسانی که از سر مسؤلیت و دهش علمی آموزش میدهند تعمیم داد .


متفاوت باشید و زمان را برای بهتر بودن از دست ندهید
سپاس
قیمت: تماس بگیرید
نوع آگهی: فروش
نام پاسخگو: عباسی
موبایل: 09039984234
موقعیت: قم
آدرس: قم
موضوع: آموزش

نظرات نظرات تا اطلاع ثانوی غیر فعال است.